سوالات متداول

سوالات خود را از حامی غرب بپرسید

  • حامی غرب چیست؟

    پایگاه الکترونیکی حامی غرب ، پایگاهی است تا افراد جامعه بدون نیاز به حضور فیزیکی در دفاتر بیمه و از طریق این سایت خرید خود را انجام دهند تا فرایند خرید بیمه نامه سریع تر، امن تر و با هزینه کمتر انجام شود.

  • چرا از حامی غرب استفاده کنیم؟

    با حامی غرب شما می‌توانید تمامی بیمه‌های خود را  در یک حساب کاربری  تحت کنترل داشته باشید و مدیریت آنها برای شما آسان تر میگردد. علاوه بر این پشتیبانی ای که از سوی کارشناسان بیمه‌ایِ حامی غرب از شما صورت می گیرد می تواند خیال‌تان را در خصوص انتخابی صحیح در حوزه بیمه راحت و آسوده نماید.

  • چگونه و در چه مواقعی می‌توان از خدمات حامی غرب استفاده نمود؟

    حامی غرب هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه خدمات ندارد و در هر زمانی از شبانه‌ روز آماده دریافت درخواست‌های شما عزیزان می‌باشد. در حال حاضر زمان پاسخ‌دهی تلفنی به درخواست‌ها در من و بیمه همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۹ فعال می باشد.

  • آیا اطلاعات من نزد حامی غرب امن است؟ چه کسانی به آن دسترسی دارند؟

    در حامی غرب تمامی اطلاعات با بالاترین درجه امنیتی ذخیره می‌شود و اطلاعات ارسالی توسط شما به هیچ عنوان در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری قرار داده نمی‌شود مگر افرادی که در فرآیند صدور بیمه‌نامه درخواستی شما نقش داشته باشند

  • سایت حامی غرب چه مناطق جغرافیایی کشور را تحت پوشش دارد؟

    حامی غرب یک سامانه اینترنتی است و در هر مکانی که امکان برقراری ارتباط با اینترنت وجود داشته باشد در دسترس کاربران می باشد.

  • چگونه میتوان نظرات و پیشنهادات را به مدیران حامی غرب انتقال داد؟

    شما می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما پرسش ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال نمایید.

  • سایت حامی غرب چه خدمات جانبی را برای مشتریانش ارائه می نماید؟

    این سامانه امکان ثبت بیمه نامه ها و یادآوری زمان آنها، خرید بیمه زندگی و پرداخت اقساط بیمه نامه و مزایایی دیگر که به زودی اعلام می گردد را فراهم می آورد. همچنین در بخش مقالات، اطلاعات مفیدی را به کاربران ارائه می دهد و در بخش اخبار آخرین اخبار صنعت بیمه را منتشر می نماید.